Informații despre plata si livrare
Comanda online
Contractul la distanta este considerat încheiat de către euroenerg.ro atunci cand comanda plasata de către Client/Membru/Cumpărător, este confirmata electronic de catre euroenerg.ro in urma recepției tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre euroenerg.ro. (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului/Membrului/Cumparatorului si inainte de a expedia produsele,euroenerg.ro are dreptul sa contacteze Clientul/Membrul/Cumparatorul, prin orice mijloc disponibil (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client/Membru/Cumparator, a datelor sale de identificare si livrare. Client/Membru/Cumparator, accepta ca euroenerg.ro nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
euroenerg.ro va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client/Membru/Cumparator, chiar si fara notificare prealabile adresata acestuia, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: - datele furnizate de catre Client/Membru/Cumparator, privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte; - activitatea Clientului/Membrului/Cumparatorului pe site poate si/sau produce daune de orice natura generatorautomat.ro. si/sau partenerilor acestuia; - realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate; - pentru alte motive obiective. - in cazul in care Clientul/Membrul/Cumparatorul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat, suma aceasta va fi rambursata de catre generatorautomat.ro in maxim 14 zile de la data la care generatorautomat.ro a luat la cunostiinta de acest fapt
In cazul in care unele produse comandate de catre Client/Membru/Cumparator printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat) nu mai sunt disponibile pe stoc euroenerg.ro va informa Clientul/Membrul/Cumparatorul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea acestuia din urma.
O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului/Membrului/Cumparatorului. Acesta va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe adresa office@euroenerg.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.
Clientul/Membrul/Cumparatorul renunta la un produs si notifica euroenerg.ro inainte de expedierea comenzii: - Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda - Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare - Modificarea adresei de livrare - Modificarea metodei de plata - Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).
Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client/Membru/Cumparator a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea euroenerg.ro, devine Contract onorat. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul document.
In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (imprimata pe verso AWB) si continutul coletului, Clientul/Membrul/Cumparatorul are obligatia de a notifica euroenerg.ro. si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa office@euroenerg.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc). Daca Clientul/Membrul/Cumparatorul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele.
Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea euroenerg.ro acestea fiind cu titlu de prezentare.
euroenerg.ro poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
In imaginile produselor si/sau serviciilor euroenerg.ro isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
In cazul putin probabil cand euroenerg.ro nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative: - anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat - primirea unor credite activabile pe site (vouchere) in anumite conditii care vor putea fi folosite exclusiv pentru achizitii produse
Facturare si modalitati de plata
Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in lei (RON) folosind informatiile furnizate de Client/Membru/Cumparator, in formularul destinat. euroenerg.ro nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client/Membru/Cumparator, pentru factura. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii decat modificari ale facturilor emise decat in limitele precizate.
Pentru a achita produsele comandate pe site-ul euroenerg.ro aveti la dispozitie urmatoarele optiuni:
- Plata numerar sau ramburs: Plata se face in lei, integral, la livrare euroenerg.ro In cazul livrării produselor la domiciliu, plata se va face către curierul care efectuează livrarea; - Plata online cu cardul: Plata se poate face on-line cu cardul direct in site in siguranță deplina prin intermediul procesatorilor de plăti autorizați. Cardurile acceptate in magazin sunt VISA si MASTERCARD. Nu se percep comisioane la plata cu cardul online, iar euroenerg.ro nu salvează si nu are acces la informațiile de plata ale clientului;
- Plata prin ordin de plata (OP): Plata se face intr-unul dintre conturile menționate in factura proforma emisa de euroenerg.ro. in urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise;
Livrare si transport
Pentru toate produsele la care este mentionata starea "in stoc", termenul maxim de livrare este de 3 de zile de la data confirmarii telefonice sau prin email a comenzii; produsele care au mentionata starea "ultimul/ultimile X produse in stoc" vor fi confirmate si rezervate telefonic sau prin email cu agentul de vanzari deoarece stocul se poate epuiza pana la procersarea comenzii; produsele care au mentionata starea "lipsa stoc" pot avea termenul de livrare intre 5-90 de zile in functie de furnizor, agentul de vanzari va poate oferi detalii pentru a decide daca pastrati sau anulati comanda.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin curier sau ridicare directa din showroom sau depozit.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), euroenerg.ro va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar euroenerg.ro va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
Conditii de livrare
La solicitarea euroenerg.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu care prezinta o imputernicire din partea Clientului.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre euroenerg.ro la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexata si factura ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate. Daca coletul primit este deteriorat, aveti dreptul de a refuza receptionarea acestuia, cu mentionarea acestui lucru atat catre Curier cat si catre euroenerg.ro